”Sikkerhed på havet! En del af fiskeriet!”

Sikkerhed på havet! En del af fiskeriet!

Vi har I Dansk Fritidsfiskerforbund gennem en årrække haft en målrettet indsats om sikkerhed til søs for medlemmerne, – og det nu viser nu resultater !
At kampagnerne ikke kun er blevet set, men det har også haft betydning ved valget af sikkerhedsudstyrets vigtighed, hvilket i dag er en kendsgerning.

I TILFÆLDE AF DRUKNING

Hos os er du forsikret for 200.000,- kr. gennem medlemskabet for ca. 175,- kr. årlig! Det hedder en Dødsulykkesforsikring og træder i kraft ved drukning og beløbet udbetales til dine pårørende.
Når jeg skriver det,- er årsagen, at vi ikke i forbundet har haft nogle af de tragiske drukneulykker i en årrække, vel nok fordi vores over 2000 medlemmerne bakker ”Søsikkerheden” op!
Vi har stor glæde af samarbejdet med Søsportens Sikkerhedsråd, hvor vi er repræsenteret i Rådet! Der er sket et fald i antallet af drukneulykker,- fordi redningsvesten generelt bliver båret under fiskeri
Før var fritidsfiskerne en af de øverste på listen over druknede! Men det har ændret sig!
Tænk på et medlemskab og kontakt forbundets medlemskontor på:

www.fritidsfiskerforbundet.dk eller tlf. 21 80 36 12

FRITIDSFISKERFORBUNDET.DK