Godt tilbud

DANSK FRITIDSFISKERFORBUND

FRITIDSFISKER!
HER ER ET GODT TILBUD til dig!

Vi er ca. 2100 FRITIDSFISKERE fordelt i 15 lokal- afdelinger på Sjælland, Fyn og Jylland.
Det som er så mega vigtigt for dig, – og især dine pårørende
— Det vil derfor være dig, der bør sikre din ægtefælle
hvis det tragiske sker, at du drukner under dit fiskeri!

Gennemsnittet af kontingentet til lokalforeningerne og forbundet er for begge 275,- kr. årligt. Forbundets er kontingentet ikke steget i 15 år.

Hvad får du for det!
Du får en dødsulykkeforsikring under fiskeri på 200.000,- kr. der udbetales til dine nærmest pårørende hvis det tragiske skulle ske.
Ligeledes er inkluderet, at du vil få det sidst udkomne forbundsblad fem gange årligt i din postkasse.
Hvis du har lyst til at være med i et godt kammeratskab, får du ved indmeldelse det første halve år gratis.
Selv om at det er ”Svære tider” Så har vi et stærkt fællesskab,- også til din fordel.
Du er velkommen til at kontakte Medlemskontoret for yderlige oplysninger på: Tlf.: 21 80 36 12 / mail: bcnr1@webspeed.dk
Besøg vores hjemmeside: www.fritidsfiskerforbundet.dk