4.334 nye fritidsfiskere i Danmark

Markant periode for salg af Fritidsfiskertegn!

Lige nu en stigning på 4.334 nye fritidsfiskere i Danmark
Overraskende medlemstilgang i Dansk Fritidsfiskerforbund med sine godt 2000 medlemmer og Gruppen Dansk Fritidsfiskeri der registrerer knap 6000 medlemmer!
Den mest uventede tilgang af flere fritidsfiskere i Danmark, kommer fra Fiskeristyrelsen der oplyser, at der på landsbasis har været en stigning på ikke mindre end 4.334 nye som har tegnet Fritidsfiskertegn, hvor man må kalde det usædvanligt.                                                                                                                                                                           Fritidsfiskertegnet i en markant periode af salg
Fiskeristyrelsen fortæller ligeledes at man i 2019 havde 28.352 aktive Fritidsfiskertegn i omløb.
Dette tal blev væsentligt forøget i 2020 til 32.686, hvilket vil sige en forøgelse på ganske kort tid med 4.334 ny!

Det er svært at forklare hvad denne positive tilgang skyldes, men umiddelbart tør redaktionen godt  vædde 10 ”Solstegte  rødspætter” på,- at det må være Corona-perioden der påvirker denne positive medlemstilgang !

I Dansk Fritidsfiskerforbund har det med vores Medlemskampange givet os et solidt og ajourført kendskab tilmedlemmer og ikke-medlemmer Vi har f.eks. på en konstruktiv og god facon fået viden om organiserede og ikke organiserede fritidsfiskere. Det gik på et kendskab til,- og vurdering af nuværende af det fremtidige fritidsfiskeri, og deres ønsker og holdninger til fremtidige indsatser                                                                                                                                  Medlemskampangen!  Især hos Gruppen Dansk Fritidsfiskeri har det givet hele vores organisationen en værdifuld viden, og de har dermed udgjort en vigtig referenceramme og målepunkt i forhold til at udvikle og eventuelt justere eller omstille initiativer.
Derfor!  Hvis vi alle stod som en stærk organisation,- kunne vi sammen nå målsætningen med endnu bedre vilkår for fritidsfiskeriet i Danmark:
Prøv at overvej en indmeldelse!

3621total visits,2visits today