Limfjorden uden spøgelsesgarn

DANSK FRITIDSFISKERFORBUND ORIENTERER

Limfjorden uden spøgelsesgarn

Dansk Fritidsfiskerforbund søger deltagere til projekt spøgelsesnet i Limfjorden.

Fisker du i Nissum Bredning, eller omkring Venø, så er det lige dig der kan hjælpe os.

I samarbejde med DTU, Danmarks fiskeriforening, Danskk Amatørfiskerforening og Dansk Fritidsfiskerforbund, skyder vi nu lokaliseringen af spøgelsesredskaber i Nissum bredning og Omkring Venø Sund og Bugt i gang.

Vi har brug for flere til at hjælpe med at lokalisere hvor spøgelsesredskaberne står, så vi kan få flest mulig bjerget nu.

Vi stiller dræg, bøjer og snor til rådighed. Du ligger båd til, og markere positioner hvor du har fundet redskaber der står umarkeret, og melder herefter ind til mig, eller direkte til DTU eller DFPO, på de kontaktoplysninger der fremgår af protokollen der udleveres til deltagerer i projektet.

Projektet styres af DTU, og finansieres af Miljøstyrelsen.

Hvad får du ud af det?

En fjord uden redskaber der fisker uden ejermand.

Der er brændstof tilskud pr. dag du yder en indsats på op til 100 kr.

INTERESSERET, SÅ KONTAKT UNDERTEGNEDE.

Arne Rusbjerg    Tlf.: 2535 6298 – Mail: teamstr@gmail.com