Det er vigtigt at være organiseret

Fritidsfisker
Det er aldrig for sent at blive organiseret!

Organiseringssystemer og bruges ikke ens af alle.
Nogle mennesker kan lide, at tingene står “snorlige”, mens andre fungerer bedst i kaos.
For at give dig mulighed for at finde netop din måde, har vi udviklet nogle strategier,
der kan holde enhver organiseret og produktiv, og her til vil vi her give dig et ”Vink”.

Mange gange er vi så optaget af vores rutine! Vi glemmer til dels at være opmærksomme på de mennesker, vi har omkring os.
Men har du nogensinde spekuleret på din forsikring, hvad der er det vigtigste i dit liv og ikke mindst din familie?

For de fleste er svaret familie, venner eller partner;- og det vil sige dine netværk omkring dig i hverdagen .
Med familien! Her tænker vi på Livsulykkesforsikringen på 200.000,- kr. som vi tilbyder gratis gennem dit
kontingent,- ved f.eks. drukning, hvor de tilfalder din (dine) efterladte.

Vi kan ikke lade være med nævnelse af det nylig opståede ”Ålestop”,- der er trukket ned over os.
Havde vi været en større organisation, ville det evt. have været med større mulighed,
at påvirke ministeren og ”Embedsværket” i forhandlingen!

Derfor er det vigtigt at du melder dig ind i Dansk Fritidsfiskerforbund,
hvor vore 18 lokalforeninger inkl. forbundet, har et gennemsnitskontingent på i alt 275,- kr. årligt.

Indmeldelse:  www.fritidsfiskerforbundet.dk
Har du spørgsmål? Ring Medlemskontoret på tlf.: 21 80 36 12
Første halve år betaler du ikke kontingent!