”Så starter oprensningen af efterladte redskaber”

deltager i oprydning og oprensning i Limfjorden

Nu starter det!
Redigeret v. Bruno Müller

Vi tager affaldet med i land! Der vil ske masser af aktiviteter i Limfjorden, hvor fiskerne fortsætter endnu mere med til at oprense fjorden af redskaber som er efterladt.                                               Det er vigtigt for os i forbundet, at vi kan være med til at fjerne mange brugte  redskaber som muligt,- og af al slags! Eftersøgningen vil pågå i uge 30-32, hvor bl.a. Fartøjet Limfjorden, der er eget af Foreningen Muslingeerhvervet er klar, og ligeledes andre mindre fartøjer. Erhvervs-, og fritidsfiskerne der bl.a. fisker i Limfjorden skal skrive sig” bag øret”, er det vigtigt, at man er opmærksom på, -at deres fiskeredskaber mærkes tydeligt. Med til at oprense Limfjorden er både fiskerne fra Danmarks Fiskeriforening, samt Dansk Fritidsfiskerforbund og Dansk Amatørfiskerforening.                          Husk nu at markere dine redskaber!