Stadig tilgang af nye medlemmer.

Tilgangen af medlemmer er større end den nogen sinde har været, flere og flere af medlemmerne på denne side har fået øjnene op for sammenholdet i vores forbund, og vil deltage aktivt i arbejdet for at bevare vores fælles hobby, og støtte op om vores aktivitet og arbejde i at bevare følsomme rev samt udlægning af flere hvor der er mulighed for det, udsætninger af Skrubber, Helt og andre arter som vi senere kan høste frugten af.

Det er det arbejde der er med til at gøre at vi er et Forbund i fremgang, et Forbund der aktivt går ind i næsten alle former for videreudvikling af danske kystnære marine områder for der igennem at få mange flere fisk i vores farvande, går aktivt ind for bekæmpelse og regulering af skarven og sælen da de indtager en meget stor del af det yngel og småfisk der kæmpes så hårdt og bredt for at fremme ved at bruge en masse økonomiske midler på udsætninger.

Hvis ikke der bliver lavet effektive reguleringer på disse vil det kun gå ned af bakke for fiskeriet, og det gælder både erhverv, bierhverv, lyst-, sports,- og fritidsfiskeri.

Medlemstilgangen har siden sidste blad og nu til deadline på blad 5 der kommer ud til medlemmerne sidst i november været på 51 nye fritidsfiskere, velkommen i Dansk Fritidsfiskerbund til dem, og tak fordi i bakker op. Sammenlagt indtil d.d. fra 1 januar har vi fået 282 nye medlemmer, så vi dag er 2057 aktive fritidsfiskere. Der er også plads til dig, og husk det første halve år er kontingentfrit, så skriv gerne en pb til mig, så vil du høre fra os.

Hilsen Medlemskontoret

Dansk Fritidsfiskerforbund